השפעת התאורה וחשיבותה בחללי עבודה משותפים

העשור השני של המאה ה-21 הביא עימו בשורה חדשה למערב: חללי עבודה משותפים. לא עוד השכרת משרד והתעסקות עם כל החשבונות הנלווים כגון ארנונה, חשמל, דאגה לחנייה, החידוש המפואר הזה, מסתבר, בא טוב ברמה עולמית. גם אם מדובר באדם פרטי אחד שעובד במרחב המשותף, או בחברה ששוכרת משרד באופן קבוע, היתרונות של העבודה בחלל עבודה משותף, כפי שהוא נראה היום, ברורים ורבים. אגב, אם לא הייתם בכזה, אנחנו ממליצים לכם מאוד! כל מתחם מציע את מה שמייחד אותו, אבל בגדול אנחנו מדברים על מרחב גדול ונוח להכין אוכל (לא בישולים.. אוכל קר כמו כריך או סלט), לחמם אוכל, לשמור אוכל במקרר. המתחמם מציעים חוגים, הרצאות, פעילויות גופניות אם באמצעות שיעור מסוים או חדר כושר שנמצא בבניין, ועוד אטרקציות. העבודה הפכה להיות מעינוי וקושי במאה ה-20, למימוש עצמי וכיף, במאה ה-21.

חשיבות התאורה בחללי עבודה משותפים

אם נתמקד לרגע בתחום של התאורה בחללי העבודה המשותפים, הרי שחשוב לתת את הדעת לחשיבותה של התאורה ולהשפעתה על מרחב העבודה. דמיינו לעצמכם שאתם מגיעים לחלל עבודה משותף, כדי להתרשם ולבדוק אם הוא מתאים לכם. אתם מסתובבים ובודקים, למשל חללי עבודה ברעננה, ורואים שהאנשים במקום אדיבים וחביבים, המטבח נראה טוב, יש הרצאות מעניינות ואפילו חוג יוגה. אתם מסתובבים ומשהו לא יושב לכם טוב. מסתכלים סביב, מנסים להבין, עד שזה מכה בכם: חסר פה אור, או שיש פה אור לבן מדי. התאורה במקום יכולה להשפיע עליכם במידה כזו שהיא תקבע אם תרצו לקחת חלק מהמקום הזה, או לא. אנו עובדים בממוצע 7-8 שעות ביום, ויש כאלו שעובדים 12-14 שעות ביום, אתם יכולים לדמיין לעצמכם עבודה במקום נהדר עם תאורה מעצבנת? גם אנחנו לא.

הסירו דאגה מהתאורה

גם בחללי עבודה משותפים מבינים את הנושא הזה וזה די ברור ומובן בכל המקומות שישנה חשיבות רבה לתאורה, ולתאורת אור יום חזקה, רעננה, וטובה. כמובן שבכל המקומות כמעט (תלוי בגודלם ובחלוקת השטח), תוכלו למצוא גם משרדים פרטיים או אופן ספייסים שאינם "מפוצצים" באור יום, לטובת אלו שפחות מסתדרים עם תאורה חזקה.

ספייסנטר – המובילה בישראל

אתר ספייסנטר הינו האתר המוביל בישראל להשוואה בין חללי עבודה משותפים. מחפשים חללי עבודה בתל אביב, חללי עבודה בירושלים? בספייסנטר מספקים לכם מידע מהימן ומדויק על חללי עבודה בכל הארץ, עד רמת המשרד המסוים אותו אתם מבקשים. אם למשל אתם מחפשים חדר ישיבות בתל אביב, אינכם צריכים יותר לחפש חדרי ישיבות בתל אביב, ולעבור על כל האתרים והתוצאות. הקשה פשוטה במנוע החיפוש של ספייסנטר, תעלה בפניכם את כל התוצאות אשר מראות לכם חדרי ישיבות, תוכלו להתרשם מהתמונות ולבחור תוך זמן קצר משמעותית, את חדר הישיבות המתאים לכם.

ייעוץ עם מומחה

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:

אודות IMD Lighting

חברת I.M.D LIGHTING נוסדה בשנת 2004 על ידי אילן ומלי בנעזרי.
החברה המשפחתית, הפכה תוך זמן קצר למצליחה בתחומה, ומכל רחבי הארץ מגיעים לקוחות המחפשים אחר גופי תאורה ייחודיים ואיכותיים.
האווירה בחנות היא חמה ומשפחתית, ולבעלי המקום, אשר צברו ניסיון רב בתחום, של למעלה מ- 20 שנים, עצות מועילות רבות לקהל הלקוחות.

מאמרים נוספים

ייעוץ עם מומחה
לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:
This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.
×

עגלת קניות