פסי צבירה מגנטיים לבית חכם

לילה, רגע לפני שנכנסים למיטה .פתאום אתם נזכרים ששכחתם לכבות את האור בחדר העבודה, או לכבות את האור בסלון. אבל אתם כבר במיטה ולמי יש כוח לצאת. לחיצת כפתור אחת מחשיכה את כל הבית. זאת לא סצינה מספר מדע בדיוני- זאת המציאות של מי שבחר באופציה של תאורה מגנטית לבית, המאפשרת שליטה מלאה ותמיכה בבתים חכמים. איך מעצבים תאורה לבית חכם עם פסי צבירה מגנטיים? כל הפרטים במאמר הבא.

אחד הדברים החשובים בתכנון בית הוא עיצוב התאורה בחללים השונים. כל חלל בבית מצריך התייחסות תאורתית שונה. למטבח ייבחרו גופי תאורה שונים מגופי התאורה בסלון ולחדר השינה נבחר גופי תאורה אחרים לגמרי. חלק מגופי התאורה שנבחר, אם לא כל גופי התאורה, יאפשרו חיבור לבית חכם. השילוב הזה מצריך התמקדות מיוחדת בעיצוב התאורה לבית.

עיצוב תאורה מגנטית לבית חכם

כשבחורים תאורה לבית חכם צריך לזכור שלא כל גופי התאורה נולדו שווים. לא בכולם יש את אופציית העמעום ולא כולם יכולים להישלט מרחוק .
בחירה שגויה של גופי תאורה יכולה להביא למצב של אור חלקי בכניסה לבית, דבר אשר ייצור צללים לא נעימים כאשר נכנסים הביתה ועד שמדליקים את שאר התאורה.
לעומת זאת, בבחירה נכונה של גופי תאורה לבית חכם ובעיקר שילוב של תאורה מגנטית, גופי התאורה יפיצו אור נעים בבית עוד לפני שהמפתח הסתובב במנעול וכך הכניסה לבית תהיה חלקה ורגועה.

בית חכם עם תאורה מגנטית

אחד היתרונות הגדולים של פס צבירה מגנטי הוא שניתן להתאים אותם בקלות לבית החכם. הם ניתנים לעמעום מרחוק, דבר המאפשר חיסכון בחשמל, מאחר וניתן לשלוט על שעות הדלקת וכיבוי הנורות .
ייתכון נוסף של תאורה מגנטית המשולבת בבית חכם הוא האפשרות לשלוט על התאורה בעת תזוזה בחדר, כך כשהאור נדלק אוטומטית כאשר מישהו ייכנס לחדר וייכבה אוטומטית בצאתו.
ואם ניקח את הסצינה המתוארת בפתח המאמר הזה, אפשר לשלוט על פסי צבירה מגנטיים גם באמצע הלילה, כשנזכרים פתאום שהאור בסלון או בחדר העבודה עדיין דולק.

בתמונה: פס צבירה מגנטיים במשרד אדריכלי

עיצוב מושלם של הבית עם פסי צבירה מגנטיים

מעבר ליתרונות הבית החכם, תאורה מגנטית עוזרת ליצירת עיצוב מושלם של הבית. האפשרות לשקע את התאורה, דבר שלא היה קיים קודם, מוסיפה אפשרויות רבות לעיצוב התאורה ואם מוסיפים את הגמישות, פסי צבירה מגנטיים הופכים להיות הדבר החם הבא בתחום התאורה לבתים חכמים.
הוספה של פסי צבירה מגנטיים לבתים קטנים יכולה לעזור גם להם להפוך לבתים חכמים ולסייע בעיצוב הבית.

לסיכום, בחירה של תאורה מגנטית לבית בעיצוב תאורה לבית חכם יכולה להוסיף לעיצוב הבית אין סוף אפשרויות ושליטה מלאה בתאורה, בכל שעה משעות היום. ייעוץ אצל יועץ תאורה מנוסה יכול לסייע בבחירה נכונה של תאורה מגנטית לבית חכם.

ייעוץ עם מומחה

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:

אודות IMD Lighting

חברת I.M.D LIGHTING נוסדה בשנת 2004 על ידי אילן ומלי בנעזרי.
החברה המשפחתית, הפכה תוך זמן קצר למצליחה בתחומה, ומכל רחבי הארץ מגיעים לקוחות המחפשים אחר גופי תאורה ייחודיים ואיכותיים.
האווירה בחנות היא חמה ומשפחתית, ולבעלי המקום, אשר צברו ניסיון רב בתחום, של למעלה מ- 20 שנים, עצות מועילות רבות לקהל הלקוחות.

מאמרים נוספים

ייעוץ עם מומחה
לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:
This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.
×

עגלת קניות