פס צבירה מגנטי – הטרנד החדש בעיצוב הבית

כשבוחרים תאורה לבתים קטנים, חייבים להתחשב במגבלות השטח, בעיצוב הכללי של הבית ובאווירה שרוצים ליצור בו. אם בבתים גדולים אפשר להתפרע על כמה סוגי גופי תאורה, בבתים קטנים המקום לבחירה מצטמצם לגוף תאורה אחד או שניים בכל חדר. אז למה עדיף לבחור פסי צבירה מגנטיים לבית קטן ולמה זה עדיף מתאורה רגילה? כל הפרטים במאמר הבא.

עיצוב תאורה בבתים גדולים תמיד יהיה שונה מעיצוב תאורה בבתים קטנים. אם בבתים גדולים אפשר להעדיף גופי תאורה גדולים, בהתאם לעיצוב הכללי של הבית, בבתים קטנים, בעיקר בסלון קטן, צריך להתחשב בהרבה יותר גורמים מאשר בחלל גדול. אפשר לפתור את זה על ידי בחירת תאורה מגנטית, שתעזור ליצור את האווירה הנכונה ואת התאורה הנכונה ועדיין לשמור על תחושת מרחב גם בחלל קטן.

למה עדיף לבחור תאורה מגנטית לסלון

היתרון הגדול של תאורה מגנטית הוא שאפשר לשחק איתה. בניגוד לעבר, פס צבירה מגנטי ניתן לשינוי לפי הצורך, בעזרת מחברים, כך שאפשר להתאים אותה בקלות לפינות השונות בחלל שצריך להאיר.
מלבד זאת, תאורה מגנטית ניתנת לשיקוע בקיר, מה שלא היה קיים עד כה ולכן אפשר לבחור גופי תאורה נוספים בלי להעמיס על החלל.

עיצוב תאורה לחלל קטן בעזרת פסי צבירה מגנטיים

מיקום התאורה הוא הדבר החשוב ביותר. מכיוון שאפשר לשים על פסי צבירה מגנטיים מספר גופי תאורה על אותו פס, צריך להתחשב בעיצוב הכללי של החדר. ניתן לבחור גוף תאורה מרכזי, ומסביבו לעצב תאורה מגנטית שתיתן תאורה היקפית בצורה נכונה. בזכות העובדה שניתן לשקע את פסי הצבירה המגנטיים אפשר להציב גם אותם במרכז, ולשקע אותם סביב גוף התאורה המרכזי. .
יש לקחת בחשבון שניתן לעמעם תאורה מגנטית ולכן חשוב לבחור גוף תאורה מרכזי שניתן לעמעם כדי לשמור על אחידות האור.

פס צבירה מגנטי
בתמונה: פס צבירה מגנטי שתוכנן מראש עבור תאורת משרד אדריכלים

שינויים בהמשך הדרך בעזרת תאורה מגנטית

בית הוא דבר דינאמי ומשתנה תדיר. מאחר וניתן להזיז ולשנות את אורך פסי הצבירה, ניתן גם לעצב את הבית מחדש בקלות, בלי להתחיל לקדוח בקירות או לבצע עבודות מורכבות מידי.
כך למשל לא צריך לחשוב פעמיים אם רוצים להזיז את הספה למיקום אחר, או אם רוצים להוסיף כורסת טלוויזיה מיוחדת. פסי הצבירה הניתנים לשינוי, יתנו מענה גם לצורך הזה בקלות וביעילות.

לסיכום, בניגוד לעיצוב תאורה בחלל גדול, בחלל קטן יש מספר מצומצם של גופי תאורה שניתן לבחור ולהוסיף לחלל. על מנת לתת תחושת מרחב, מומלץ לבחור לשים תאורה מגנטית מסביב לגוף תאורה מרכזי, או צמוד לקירות.
יש להיוועץ עם יועץ תאורה בעל ניסיון, אשר יוכל להדריך ולהתאים את גופי התאורה בצורה הטובה ביותר לחלל קטן, כך שתיווצר אווירה ביתית, נעימה, עם תחושת מרחב רבה ככל האפשר, בלי להעמיס על החלל.

ייעוץ עם מומחה

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:

אודות IMD Lighting

חברת I.M.D LIGHTING נוסדה בשנת 2004 על ידי אילן ומלי בנעזרי.
החברה המשפחתית, הפכה תוך זמן קצר למצליחה בתחומה, ומכל רחבי הארץ מגיעים לקוחות המחפשים אחר גופי תאורה ייחודיים ואיכותיים.
האווירה בחנות היא חמה ומשפחתית, ולבעלי המקום, אשר צברו ניסיון רב בתחום, של למעלה מ- 20 שנים, עצות מועילות רבות לקהל הלקוחות.

מאמרים נוספים

ייעוץ עם מומחה
לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:
This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.
×

עגלת קניות