תאורה מגנטית – מה זה ולמה זה כדאי

החידושים בעולם התאורה צוברים תאוצה עם התקדמות הטכנולוגיה. אחרי שהתרגלנו למגוון סוגי נורות, חלקן ממש מהשנים האחרונות, אחרי שפסי צבירה הם כבר דבר ישן ונמצאים במקומות רבים, הגיע החידוש האחרון בתחום התאורה: תאורה מגנטית.

למה כדאי לכם לחשוב על תאורה מגנטית, מה זה בכלל ולמי זה כדאי? כל הפרטים במאמר הבא.

תחום התאורה לא נח לרגע. חידושים צצים חדשות לבקרים וממבט מבחוץ קשה לעקוב אחרי כל השינויים ומגוון סוגי הנורות הקיימות. אחד החידושים האחרונים בתחום הוא פסי צבירה מגנטיים, שלהם יתרונות רבים על פני הפסים הישנים.

מה זה תאורה מגנטית

את פסי הצבירה הרגילים אנחנו כבר מכירים. אותם פסים שעליהם ניתן להרכיב בתי מנורה מסוגים שונים, ומאפשרים גמישות יחסית וחופש עיצובי רב יותר מאשר גופי תאורה רגילים.
החידוש בפסי צבירה מגנטיים הוא במגנט, המאפשר להזיז את גופי התאורה לכל מקום על אורך הפס, בלי צורך בקידוחים שונים.

מלבד זאת, את פסי הצבירה המגנטיים אפשר לקצר או להאריך בעזרת מחברים, כך שניתן לשחק איתם ולהתאים אותם לכל פינה בבית, כשהעיצוב המינימליסטי של פסי הצבירה המגנטיים והאפשרות להחביא אותם בתוך קירות גבס עוזרים רבות לעיצוב התאורה בחלל.
פסי צבירה מגנטיים מגיעים עם אפשרות לעמעום ושליטה על התאורה, כך שהם מתאימים גם לבתים חכמים שבהם שולטים מרחוק על התאורה.

בתמונה: פס צבירה מגנטי GALAXY

תאורת מגנט – למה זה כדאי?

מילת המפתח בתאורה מגנטית היא גמישות. יש לכם מקום עם תקרה נמוכה? בתי מנורה גדולים לא יתאימו למקומות עם תקרה נמוכה וגופי תאורה צמודי תקרה לפעמים לא יתאימו מבחינת כיסוי האור.
אפשר להתאים תאורת מגנט גם למקומות קטנים, בהם צריך תאורה מקסימלית.
מגוון אפשרויות המשחק שמאפשרים פסי צבירה מגנטיים הופכים אותם לאפשרות משתלמת גם לשוכרי דירה, מאחר וניתן להרכיב ולפרק את המערכת בקלות יחסית ולהתאים אותה לדירה החדשה. בנוסף, גם עסקים קטנים ששוכרים משרד ונמצאים בתהליך גדילה, יכולים להשקיע בתאורה מגנטית שתתאים לכל משרד שיעברו אליו וכך לחסוך בהוצאות על תאורה לטווח הרחוק.

בתמונה: פס צבירה מגנטי GALAXY

בחירת תאורת מגנט לנקודות ספציפיות

לפעמים בדירות או עסקים צריך להאיר נקודות ספציפיות, כמו למשל פינת קריאה בסלון או בחדר השינה. במקרים כאלו גופי תאורה רגילים לא תמיד מתאימים בכיסוי האור או בעיצוב, לכן בחירת תאורת מגנט יכולה להתאים למקרים כאלו, שבהם רוצים תאורה נקודתית שניתן להזיז ולפרק בקלות .

לסיכום, תאורה מגנטית יכולה להתאים לשוכרים המעוניינים בתאורה ניידת שמתאימה למקומות רבים, לאנשים שרוצים כיסוי תאורה נקודתי, למתכננים בית חכם ולמי שרוצה להחביא את התאורה בתוך קירות גבס כחלק מעיצוב התאורה בבית. בחירת תאורת מגנט ופסי צבירה מגנטיים צריכה להיעשות בשיתוף יועץ תאורה בחנות, המכיר את התחום החדש ויכול להדריך בבחירת אורך הפס, גופי התאורה עצמם ובהתאמתם לתקציב הכללי.

ייעוץ עם מומחה

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:

אודות IMD Lighting

חברת I.M.D LIGHTING נוסדה בשנת 2004 על ידי אילן ומלי בנעזרי.
החברה המשפחתית, הפכה תוך זמן קצר למצליחה בתחומה, ומכל רחבי הארץ מגיעים לקוחות המחפשים אחר גופי תאורה ייחודיים ואיכותיים.
האווירה בחנות היא חמה ומשפחתית, ולבעלי המקום, אשר צברו ניסיון רב בתחום, של למעלה מ- 20 שנים, עצות מועילות רבות לקהל הלקוחות.

מאמרים נוספים

ייעוץ עם מומחה
לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:
This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.
×

עגלת קניות