טרנדים חדשים של תאורה באירופה

טרנדים חדשים וטבעיים מאירופה – האם אתם דקורטיביים או ארכיטקטוניים?

לגופי התאורה משקל רב בקביעת האווירה והמראה במרחב, בין אם מדובר בבית או במשרד או בכל חלל אחר. למרות חשיבותם הרבה הם האחרונים שנבחרים במערך הכללי של העיצוב, ואף את הריהוט בבית בוחרים במרבית המקרים לפני שבוחרים את התאורה. 

בתים רבים זמן רב לאחר שהסתיימה בנייתם עוד עומדים חשופים ללא תאורה ובעלי בתים מתקשים לבחור בה. ננסה לעשות כאן קצת סדר בעניינים וגם לשנות את החשיבה ואת התפיסה לגבי תאורה וחשיבותה.

טרנדים של תאורה

ניתן להבחין בין שני סוגי טרנד עיקריים בתחום של תאורה, נגדיר אותם הטרנד הדקורטיבי והטרנד הארכיטקטוני. נבדיל ביניהם באופן הזה שהטרנד הדקורטיבי מתייחס לעיצוב הבית ואילו הארכיטקטוני מותאם יותר להשתלב באופן טבעי במבנה עצמו. ניתן לראות באופן כללי שתחום התאורה כיום מושפע מטרנדים עיצוביים מתחומים אחרים, כמו למשל מתחום עיצוב האופנה. תחום זה היה מנותק מכל השפעה במשך שנים ארוכות, לעומת תחומים אחרים שלרוב מושפעים מטרנדים עיצוביים שחוצים בין התחומים, כמו למשל השפעות מהתחום האדריכלי על תחום האופנה וכדומה. עד לא מזמן עיצוב גופי תאורה פעל כערוץ בפני עצמו וכיום אפשר כבר לומר שנעשה מהלך מבורך ורואים שינוי משמעותי והשראה המגיעה מעקרונות עיצוב חיצוניים לו. השפעות אלו ניתן לראות למשל בעיצוב אורבני, תעשייתי או וינטגי'.

הטרנדים הבולטים שהגיעו מאירופה
בין הטרנדים הבולטים מסתמן כי מה שיקנה את לב שוק הלקוחות של תאורה אלו דווקא עיצובים שמשתלבים בצורה טבעית במרחב וככאלה הם גם עושים שימוש בחומרים טבעיים, גם בהשראת טרנדים שקשורים למודעות ההולכת וגוברת לאיכות הסביבה והשפעתה עלינו. מצד שני ניתן לראות כי דווקא שהטרנד הנועז הולך לתפוס מקום מרכזי בבתים ואפילו במקומות ציבוריים. אך גדולתם של טרנדים אלו היא גם הפונקציונליות שלהם.

פונקציונליות ללא פשרות
פתחנו בניסיון לחדד את חשיבותה הרבה של התאורה לבית או לכל חלל אחר, ועד כמה רצוי לא להשאיר את הבחירה שלה לסוף ולמצוא את עצמכם ללא תאורה. תכנון אדריכלי חכם הוא כזה שלוקח בחשבון דקורציה לצד פונקציונליות. כאשר התכנון משולב בשלב הראשוני של המבנה ניתן על פיו אחר כך גם לחלק את הבית למקומות ולפינות שעושות שימוש משכיל בנקודות החזקות של התאורה שלו.

בואו לבקר באולם התצוגה שלנו והתרשמו ממגוון גופי תאורה משגעים לבית!
אולם התצוגה שלנו ממוקם במושב אחיסמך, שבעת המינים 70
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 09:00-18:00, יום ו' וערבי חג 09:00-12:00
טלפון: 08-9211151

ייעוץ עם מומחה

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:

אודות IMD Lighting

חברת I.M.D LIGHTING נוסדה בשנת 2004 על ידי אילן ומלי בנעזרי.
החברה המשפחתית, הפכה תוך זמן קצר למצליחה בתחומה, ומכל רחבי הארץ מגיעים לקוחות המחפשים אחר גופי תאורה ייחודיים ואיכותיים.
האווירה בחנות היא חמה ומשפחתית, ולבעלי המקום, אשר צברו ניסיון רב בתחום, של למעלה מ- 20 שנים, עצות מועילות רבות לקהל הלקוחות.

מאמרים נוספים

ייעוץ עם מומחה
לשיחת ייעוץ והצעת מחיר חייגו עכשיו
או השאירו פרטים:
This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.
×

עגלת קניות